Det e vAamt...

... för att citera nicolas sätt att säga att nåt e varmt...

Klockan är 19.10 och det är 31 grader ute... !!

Jag svettas ihjäl av att vara inne.. och svettas ihjäl av att vara ute... vafan ska jag va då ?

Tisdag, onsdag och torsdag var klassen på klassresa i Härryda. Det var så jävla kul, så det inte går att beskriva! Klassen var samlad och humöret var på topp... Musiken, maten, folket, vattnet, vädret... allt var perfekt...

Nåt man aldrig glömmer...

Tyvärr fanns det ju ett par personer som sänkte stämmningen lite, men dom vill jag inte ens tänka på just nu, för dom e bara så jävla trista.

Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra i kväll... Inget bra på TV, brorsan har den braiga datan och Ida e inte hemma... Har jag tur ska vi till Marstrand imonn iaf... då kan jag bada igen :D

Jävligt nära skolavslutningen nu och jag fattar fortfarande inte nåt! Jag ska gå ut nian...! Jag ska gå ut nian!
Sjukt...

Jaja, nu ska jag nog hitta på nåt... Ha det gött... :D
// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback