Söndag

Idag kommer Cissi till Marstrand . Fast bara över dagen ;/

Undra hur Jennie har det nu ... Jaja , hon hör väl av sig om det skullle hända nåt speciellt :P

Snart fyller jag år ! :D
YAY

Igår åkte Jacob hem :(
Vi har haft det så jävla skoj ... Nu kommer vi inte träffas på Läääänge :/
Han kom å sa hejdå till mej på morgonen när jag jobbade, innan han åkte . Typ vid 09.30

Jaja . nu e kussen här på Marstrand och det finns en hel del att göra ..
Igårkväll var jag, kussen, pappa å syrran ute och fiskade :) 
Vilket resulterade sig i mackrill till middag :)  2st  t.o.m  , MUMS :D

Som dom flesta där jag bor har mkt så är det inget sommarväder här . . .
Det har ju vart några dagar nu med jättefint väder, men sen kom regnet tillbaks :/

Jag vill liksom att det ska vara STOR skillnad på sommaren och hösten...
haha, det kan man ju inte säga att höstmodet kommer vara ....
eller , vissa delar av höstmodet kommer påminna extremt mkt om sommarmodet, medan andra delar inte kommer göra det .  ( det är ju kallare på hösten )

Jaja . Jag tycker alltid att det e kul att se förändringarna i modet för alla säsonger .. Även om man inte behöver använda allt själv å så där ... Men jag känner att jag faktiskt redan nu har ganska stor koll på vad som kommer till hösten och jag har redan en del saker jag ska köpa :D
När jag spanat in mer höstmode, och köpt en del av de saker jag vill ha , lovar jag att jag ska dela med mig av mina kunskaper :P

Bilderna från förra inlägget kommer in snart  ..


// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback