SÖNDAG

Idag såg jag och Jennie Pirates 3 på Bio för andra gången :)
Vi hade JÄTTEKUL idag !! :D

Haha , vi var på riktigt Ida och Jennie humör :)
Och jag tror att Jennie tyckte att en av de roligaste sakerna var när jag förklarade för henne vilken skådespelare som spelade vem i filmen :)

Stackars folk i vår salong som inte hade någon humor :/
De skrattade faan inte mkt under filmens gång ju! jag och Jennie skrattade mest, och vi har endå sett den en gång förut ^^,
Jag älskar Johnny Depp :D

Jag tror jag glömde nämna att jag köpte tre filmer på Movieline igår :/ Om jag nämnde det så skriver jag det en gång till :)
Jag ville ändå ha nån film ( har börjat "samla" på filmer ) :) Så då hittad ejag "What women want" för 59:- , vilket jag tyckte att den var värd, för den e så bra :D
Så när jag står i kassakön kikar jag ner i lådan "1 för 39kr, 3 för 99kr". HUH?! What women want låg i den lådan!! Så jag tänkte att eftersom jag var beredd att betala 59kr för filmen kunde jag lika väl se om jag kunde hitta 2 till filmer för sammanlagt 99kr. Hajar ni ? :)

Jag hittade tillslut två till :D
Så det blev dessa tre :



Jaja. nu ska jag snart käka , å sen ska jag ut till Marstrand igen :)

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback