Sommarlov... på "riktigt"

Äntligen! Jobbet är slut och om ett tag kommer de efterlängtade pengarna... för dom blir det nog mycket kläder, trots att jag egentligen INTE behöver mer kläder nu... men äsch... man lever bara en gång , eller hur ;D

I helgen vet jag inte vad jag ska göra, men det blir säkert en massa data... fast på söndag ska jag iaf till Marstrand.. Äntligen :), det ska bli jättekul.. att vara med Ida i tre dagar... annars har vi bara setts få dagar hela sommarlovet ... Dessutom ska ju Stockholms stolthet Jacob komma också :), fan va jag saknar honom <3

Bror ska på bio med kusinen och mannen i kjol... men de ska se Zodiac, å den e jag inte så hemskt pigg på att se... så jag sparar mina pengar till annat istället, trots att det skulle vart kul att träffa mannen i kjol igen, han är ju så rolig att mobba osv ;D

jaja, just nu sitter jag här och lyssnar på min favoritlåt just nu: Big girls don't cry med Fergie..
Å.. nu kom Hoist the colours också, från pirates...

Mer och mer älskar jag Gina Tricot med sina fina, söta och snygga toppar och tunikor.. jag gillar just nu dessa.image123
Fast den första är mer till Ida, .. jag kan så se henne i den...

Jag har börjat älska gult... gult e inte fult... gult e så somrigt och vackert :)

jaja, innan jag slutar kan jag bjuda på några bilder på mig mixade med kändisar ;D

 Ser ni vilka jag e blandad med ? ;D

Ciao // Jennie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback