Sommar

Idag är det söndag och jag är GLAD :) som vanligt .

Men under den här perioden har jag faktiskt varit extra glad . Det beror på att bara roliga saker händer hela tiden !

Det började bra med att:

  1. Pirates 3 var UNDERBAR <3 spc Johnny .
  2. Jacob och jag har haft kul under sommarn
 

Sedan har det fortsatt med :

  1. Jennie var här förra veckan och vi hade asskoj .
  2. Jag har badat massor
  3. Jag har fyllt år och hade en bra födelsedag :D
  4. Jag har träffat Ea och Jesper , känner dem inte så bra, men ändå .
  5. Kusinerna är här och vi har vart på fästningsspelen som var skitkul! (som vanligt) Speciellt bödeln och dem som spelar horor är roliga.
  6. Idag ska vi till Liseberg!
  7. Imonn ska jag och Michelle till stan .
  8. Jag har längtat som saaaatan till Gällstad som vi ska till på torsdag, men ändrade planer, vi åker dit imonn med kusinerna OCH på torsdag med syrran.
  9. Snart ska jag på 50-tals kalas .
  10. Vi åker utomlands i år ! :D
 

YAY!! Underbara perioder på året .

Älskar sommarn <3

 

Dessutom så har jag en snäll mamma, som hade snappat upp en väsk till mej från en tant som hade kvar grejjer från sin loppmarknad ... Hon betalade typ .... 10 eller 30 kronor ... kommer inte ihåg :/

Den är kanske inte så JÄTTEMKT min stil, men den e fin!!! :)

Den kan jag använda ändå .

 



// Ida *

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback