I have SO deserved this !

Ohshit . Typ nada shopping på lääänge ju .  Visst, jag har väl köpt någon enstaka sak då och då, men duktig har jag varit och sparat på pengarna :)

Och detta är min belöning :

Ett TO DIE FOR halsband, som jag letat efter lääänge  , (OBS! Kass bild)
En kedja
Två pack örhängen som jag typ hade gett upp hoppet om att hitta ! :)  Ett par röda, ett par vita
Ett undeklädesset
Två par trosor
En tidning
Och .... Bered er på detta !  JOHNNY DEPP PLANSCHEN !! Jag typ tjöt av glädje när jag hittade den planschen jag letat efter så länge och köpte den DIREKT ! :D

Utöver det har jag också köpt lite presenter och en TACK SÅ MYCKET present till mormor för att hon är så snäll och ska sticka två par "handskar" till mej, på min beställning :)

( Shoppade i Kungälv )

Bilder på alla dessa saker kommer in senare :)
( Jag orkar inte fixa sånt när jag e på underbara Marstrand )

JAJA . gårdagen var ju underbar x 1000 . Med världens sol och värme :) Dessutom var småkusinerna här och fiskade krabbor i typ 2 timmar ! Hur orkar dom ? ^^
På kvällen var jag med Jacob och Åke ^^  Asskoj
Vi kom på att jag hade större kuk än Åke ^^  ( LÅNG HISTORIA, TYP )   :P

Jaja .

Nu ska jag käka , och sen ska jag nog vara med Jacob ...

Tyvärr är jag sjuk typ :/ Förkyld som saatan .. inte roligt alls .... Men då kan man alltid kolla på VÄNNER :D
Jag har dessutom fått Jacob att ÄLSKA "Vänner" ,, så jag kan ha det kul trots min förkylning :)

// Ida *

Ciao

ps. Hela "kalaset som jag köpte gick på ca. 630kr  (vilket betyder att jag inte behöver oroa mej för min ekonomi) Det känns skönt att ha sommarjobb vid sånna här tillfällen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback