Hemma igen :D

Jennie är hemma och Jennie är glad :)
Två veckors semester med famlijen i husvagnen är påfrestande för en snart 16 årig tjej som saknar Ida... men kul har det ändå vart, trots att Bulgarien var 10 ggr roligare..

Förvirrad? Nah... det var "so last week".... förvirringspersonen är ändå ruskigt många mil härifrån och dessutom har jag, borta från civilisationen, funderat... och jag är nöjd som det är och är helt lugn och jaa.... hmmf.. glad.

Jag drömde förresten att jag började på Fässbergsgymnasiet... Å träffade en kille... men killen visade sig ha två andra tjejer... Ska jag tolka drömmen att jag ska akta mig för killar på Fässbergsgymnasiet ? Eftersom det var marsvin som bodde på skolan och dessutom att det var en magiskola ska jag nog inte ta drömmen för seriöst...

Shopping i Karlstad, Stöllet, Örebro och Mariestad ? Jaaa, men inte så mkt...
I karlstad köpte jag en tröja till far i present och på stöllet var vi inte vid någon seriös affär... i Örebro hittade jag en DVÄRG! Jag blev överlycklig... jag äger nu: Kloker, Butter och nu också blyger :)
I Mariestad letade jag desperat efter en HM, men det fanns ingen... dock köpte jag en sööt klänning på Vero Moda istället.
image130

Underbart, underbart :)
Nu ska jag bara fixa lite på bilddagboken och sen ska jag ringa Ida.. :)

Ha det :) // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback