Hej Hej från Marstrand :)

Det e så underbart bra att vi har en data här nu :D

Idag var jag och pappa på stan, innan tandläkarn, och ( var berädd på att svimma ) jag köpte INGENTING !   :O
haha ,, men jag hittade däremot minst en sak som jag ville köpa och det är ett par skor i samma stil som MK:s otroligt snygga skor . Hennes stil är bara så skön !

image129

( Detta var den bästa bilden jag kunde hitta )
Men jag menar inte alls sånna här skor! Den här bilden visar mer stilen... typ...
Jag kan verkligen se dom framför mej. Jag vet att hon haft ett par andra..
Jaja, om jag köper dem jag sett så får ni se ^^


Jag och Jenie ska nämligen till stan imorgon :D Och sen ska hon med mej till Marstrand och vi ska träffa jacob ! :)

Det där "testet" Jenie hittade på en blogg har jag hittat på e användare på bdb, :) men jag gjorde det bara och sparade det sen på word :P
Därför lägger jag inte ut det. men här kommer ett annat :

[x] Jag har låtsats vara sjuk för att slippa skolan.

[x] Jag har spillt något i sängen.

[x] Jag har varit kär i en kändis.

[x] Jag har kastat mobilen i väggen.

[x] Jag har blivit älskad av någon jag inte ville bli älskad av.

[ ] Jag har velat raka av mig allt mitt hår.

[x] Jag har velat vara av det andra könet.

[ ] Jag har varit otrogen.   

[x] Jag har gjort sönder något.

[ ] Jag har inte vart kär nångång.

[ ] Jag har känt mig oälskad.

[x] Jag har pussat någon i mörkret.   (mörkt, men inte kolsvart)

[x] Jag har samlat på klistermärken.

[ ] Jag har haft plåster i ansiktet.

[ ] Jag har brutit något ben i kroppen.

[x] Jag har köpt ett klädesplagg och aldrig använt det sen.

[x] Jag har haft matkrig.

[ ] Jag har sagt något taskigt till en lärare så att läraren hört det.

[ ] Jag har varit med i ett slagsmål där det har använts knytnävar.

[x] Jag har sportat på fritiden.

[x] Jag har vart på maskerad.

[x] Jag har ljugit för någon.

[x] Jag har skadat mig.    (inte med vilje eller självmordstankar)

[x] Jag har skadat en vän.  (inte med vilje...tror jag) ^^

[ ] Jag har gjort sönder ett fönster.

[ ] Jag har suttit vid datorn en hel dag.

[x] Jag har rivit sönder ett kort.

[x] Jag har förlorat en vän.

[x] Jag har dumpat någon.

[ ] Jag har blivit dumpad.

[x] Jag har lyssnat på en låt mer än 6 grr i rad.

[x] Jag har vart i London.

[x] Jag har en webbcamera.

[ ] Jag har velat flytta från min familj.

[ ] Jag har åkt vattenskidor.

[ ] Jag har haft bandage runt huvudet.

[ ] Jag har vart så full så jag spytt.

[ ] Jag har provat att snusa.

[ ] Jag har provat att röka.

[ ] Jag har aldrig vart på bio.

[ ] Jag har klippt håret själv.

Wiiiie :D

// Ida *


                                                                                                                     Ciao






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback