Sommaren är kort

Visst, sommarn är UNDERBAR och jag älskar den!
Men förr eller senare så lämnar den plats inför hösten.
Men så länge man har saker att göra och en riktgit bra höstgarderob så blir det kul ändå :D
Jag tycker höstkläder är kul, för då kan jag lägga mer lager på lager liksom. Det är snyggt OCH varmt , så man slipper frysa (vilket är det viktigaste)

Jag är jättestolt över att ha fixat till den här snygga outfiten till hösten som innehåller flera saker som är extremt hett nu till hösten!!
YAY! Till mej :)



* Gråttsvart randigt linne
* Svart Cardigan med två stora knappar upptill
* Brett svart läderskärp i midjan
* Tajta Cheap Monday jeans i denim färg
* Gråsvart randiga knästrumpor
* Svarta mormorskon/ snörskon eller vad ni nu vill kalla dem (från i vårans)

lägg märke till det röda läpptiftet ;)
Dessutom tänkte jag satsa på ett klassiskt 50-tals öga, som kommer passa perfekt till resten av outfiten och maken :D

Jag älskar även mitt hårband :



Jaja . Nu borde jag sova :)

// Ida *

Ciao


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback