Snart skolstart

Jag minns inte när jag senast skrev eller vad jag skrev om då .
Jag minns heller inte vilka av mina inköp som jag skrivit om och visat,

Därför börjar jag från vad jag minns för tillfället :)

Idag har jag varit med Cissi, vi kollade på The Lookout !
Grymt bra film! Den måste ni se!
Han e faktiskt hot,
Joseph Gordon-Levitt 
Han får en sån där sexy stämpel från mej, du vet Jennie :P
Dom stämplarna har jag stämplat över en del personer, men de som får den är garanterat värdiga den ;)

Jaja .

Mina senaste inköp :

En mörklila tunika från H&M , som enligt mej är snyggare i verkligheten :



Och ett brett läderskärp från Glitter (bild kommer snart)

Jag känner att nu när sommarjobbet är avklarat, jag har uppdaterat min höstgarderob och jag har tid att spendera med mina vänner, så rullar det på ganska bra .
Dock börjar jag skolan nästa torsdag, vilket inte är lika lockande som resten hittills varit.
Men jag är glad över att börja samtidigt som jag inte vill börja .
Det ska bli kul med den linjen jag har valt, eftersom att det verkligen intresserar mig,
men att sommarlovet är slut och att jag inte kommer känna en männniska i min klass är inte lika roligt .
Men det löser sig säkert :)   Det gör det alltid   :D

Jag är glad över att jag hunnit köpa lite grejjer till skolstarten i alla fall, som ; en ny väska, en alamanacka och lite mer ;D

Nu har jag inte tid att skriva mer, men jag ska försöka skriva lite oftare ..

// Ida *

Ciao







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback