Slö

Återigen torsdag och jag har absolut inget att göra... INGET! Jag är trött, men inte mer än vanligt, dampig, men inte mer än vanligt... jag är bara smått sur över att sommarlovet snart är slut... men som det sägs :
All good things come to an end :(

Ringde Ida igår, men det var inte ett så givande samtal eftersom hon hade Cissi där som var på flummhumör..

I tisdags var jag på Liseberg med Nathalie <3
Det var skojskojskojskoj, trots att jag sen på kvällen var så trött att jag knappt kunde stå... OH JÖSSES! ;D

Å i tisdags köpte jag också tröjan jag såg i söndags <3 Wiie, den FANNS i min storlek :D

Jajaj, kusinen och mannen i kjol är i göteborg just nu, så vi kanske hittar på nåt snart... nu ska jag nog deppa över sommarlovet och kanske kolla på nån film och sticka eller nåt... solen har inte kommit till min veranda än...

Ciao // Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback