På stan med syrran

Idag var jag och syrran på stan :)

Jag köpte;

Två lädersnören att vira runt armen
Två textilfärg pennor
En 50-tals jacka
Present till mor
En t-shirt (som är betydligt grönare än på bilden)

Något som gladde mig var att jag hade presentkort på både H&M och JC, vilket gjorde att jag slapp betala lika mkt .

50-tals trenden som börjat komma nu e SÅÅÅ SNYGG! Jag kommer haka på ditekt, jag har ju redan börjat .
Jag har sett ett par "to die for" boots och dessutom provade jag en kort, fejk skinn kjol, typ .
Den var megasnygg ... men jag får se hur jag gör ..

Jaja . Efter att ha gått upp tidigt och hållt igång hela dagen så börjar jag bli lite trött ..
Shrek 1 har precis slutat, så jag ska väl nana snart .

Imonn blir det kräftskiva :)

// Ida *

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback