Lördag med löss

Lössen har övertagit mitt huvud och fyfan vad det kliar... usch,, dumma kusin som smittas!

Idag är det lördag, fint väder och jag sitter ändå inne... jaja, jag kan SITTA ute, men aldrig att jag går ut med det här äckliga medlet i håret, usch å fyyyyy!

Har vart på landet ett tag nu, kom hem i torsdags. Mormor har ju brutit foten och är ganska handikappad så vi har hjälp henne lite. Frida och mannen med kjol var också med uppe.. Hart vart gött och jag har badat...

Planerna för nästa vecka ?
Jag ska till Liseberg med Nathalie på tisdag och annars ska jag mest söla lite och troligtvis vara med Ida som äntligen har slutat jobba...


BUHUHUHUHUH! :(    Mitt favorithalsband pajja igår :(


Nu måste jag köpa ett nytt liknande!

Jaja, nu ska flumma vidare och gnälla på kusinen för smittan.. grrr

// Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback