Shopping ?

Lyssnar på Kom igen Lena :)
Det blev inte så mycket shopping för mej idag, ingen alls faktiskt.
Jag kom in till stan ungefär 13.15, mamma ringde runt 13.30 . Då skulle vi iväg och köpa jeans och sedan åka till det där stället för att sy upp min balklänning.
Det var meningen att jag skulle köpa; en kuvertväska jag spanat in ,, näthandskar innan dom tar slut igen ,, jag skulle också prova ett par solbrillor, en klänning och en bikini.
Istället blev jag fast inne på H&M , som har fått in MASSOR av nya saker ! Jag hittade 2 stycken underbara klänningar och hann inte ens prova den jag hade tänkt prova från början.
Det betyder att jag ska dra in till stan imorgon med och testa saker då .
Shopping e ju livet nästan asså ;)

Snart ska jag käka och sedan är det dags att dra över till Cissi, vi ska ha filmkväll :)

Ps. Jag kom in på Schillerska     :)  Samhäll-estetiskt med inriktning BILD (:

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback