lördagsshopping

Idag var jag, pappa och Josse på stan, ganska länge.
Men jag kom endast hem med ett poar näthandskar, och det var ju bra i och för sig, men ändå.
Jag testade siden klänningen på H&M i koboltblå ! Otroligt fin ! Och den satt väldigt snyggt på ! :)
Men. Den svarta var också fin, men fanns tyvärr bara i storlek 36, och jag kom på att jag redan har en koboltblå lång tröja som går att ha som klänning till pants. Det räcker nog med den... ( bestämde jag mig för, efter en den tänkande ) ^^
Jag måste planera min budget mer :P
Testade även bikinin på Gina tricot ! Väldigt fin ! älskar den, bara det att trots storlek XS var överdelen inte i min modell helt enkelt. Underdelen satt superbra dock. Så jag får se om jag köper den och sedan matchar med en annan överdel ...
Men jag kan ju se det såhär : Istället för klänningen på H&M kan jag antingen : köpa den vita från indiska jag spanat in :)   ,,   Köpa ett par shorts   ,,  eller SPARA pengarna .. vad det nu betyder ^^

Jag var inne på weekday och testade ett par vita byxor idag med,, men det är helknepiga storlekar . Jag får inte över byxorna över rumpan ^^ Och när jag väl väljer en storlek som går att dra upp över rumpan är byxorna för stora i låren..
ojojoj . vilka dilemman vi har här i  i-länderna ^^

Det blir nog fatiskat så att får besöka stan även imorgon. och då får jag också ha bestämmt mig för om jag ska köpa en kuvertväska som jag såg idag, eller inte ...

jajaa .

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback