Ida dominerar

Ida skriver de mesta inläggen... jag vet inte riktigt varför, men det känns som att hon har mer intressant att säga ^^

Idag åkte jag in till stan tillsammans med Nathalie. Det var jättekul att träffa henne... efter hon bytte dansgrupp så ses vi ju inte längre :(   Vi åt på paprika, jag köpte vita jeansshorts och SÅG PETER SIEPEN! wiiiie... han var lika ball i verkligheten ;D, röda byxor , långt dinglade örhänge.. oooh han e BALL!

Efter det gick jag iväg och dansade mambo ;D (Jag äger alla i Dirty Dancing)
Fast i min grupp finns två ULTRASLEMMIGA killar.. och bägge verkar gilla att dansa med mig *uuurk:(*


Hursomhelst väntar en ganska lätt vecka.. Måndag, tisdag, onsdag, vanligt. Torsdag, Orgientering och fredag troligtvis student för kusinen ...

Jaja, nu ska jag nog dansa lite mambo för mig själv och drömma om Patrick Swazye (eller kanske Peter Siepen ;))

Ha det gött :D // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback