Glad Påsk :)

Tiden går fort när man har roligt(lov) Imonn börjar skolan igen, och jag är inte direkt glad för det... suck... men jag kommer iaf träffa Ida som jag inte sett sen den 30 mars, så det e typ en och en halv vecka sen...

Jag har ärligt talat inte handlat något på länge... e jag sjuk?

I onsdags var jag först på freeport, som ligger i kungsbacka. Jag hittade en bikini, men jag var inte alls säker... så jag köpte den inte. Sen var jag inne i stan. Jag skulle köpa ett par pumps på HM. Men dom var ju såklart slut. Får dra med Ida till stan typ imonn och leta skor.
Efter det gick jag och brorsan på bio. Vi såg premären av Epic Movie. Den var ruskigt rolig. Den var helt sjuk som alla andra parodifilmerna är.

Såg bilderna på Idas vackra regnjacka :), jättefin!

Jaja, nu ska jag nog ringa henne, hoppas hon är hemma :)
                                                                           haha
                                                                                                                                                        Påskkramar // Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback