Backaplan

Jag har precis varit på Backaplan med far och syster .
Ett väldigt skönt och soligt väder är det, måste jag säga.
Jag var inne på
JC och köpte ett par jättefina Crocker jeans, som sitter bra, för bara 399kr ! Värsta fyndet nästan !  :)
Det manliga biträdet som stod i kassa såg ganska bra ut och verkade väldigt trevlig.
Dessutom gick han runt och sjöng med till musiken och såg sådär pratglad ut.
När jag bad Josse öppna provrummet och säga vad hon tyckte såg jag att även han kollade in ^^
Och så log han typ... I alla fall . Jag bara visste att han skulle prata med mig när jag skulle betala.
Det gjorde han :)  Han var jättetrevlig, och frågade varför jag hade målat ett kryss under ögat, och tro mig, det var han verkligen inte först med att fråga ! ( Fått den frågan MASSOR av gånger ^^ )
jaja . Han var ju dock för gammal för mig ^^  MEN ,, det var ju kul ändå :D


Jag passade dessutom på att kolla efter en annan sak Och hittade till min glädje en jättefin:


[ Bilderna kommer senare ]
Ciao


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback